This is what i tell them: never say never!

Skolan idag var rätt skoj sådär, bäst var det när polisen Lasse pratade med oss, världens härligaste polis måste jag säga! Han sa bl.a. Att om han fick välja mellan att bli skjuten i benet och få pepparsprej i ögonen skulle han välja att bli skjuten i benet :o trodde inte att pepparsprej var så hemskt :p
Sen stod jag och prata med en annan polis och så frågade jag om hans skjut-väst var tung och då sa han att jag fick testa den hihi :D känns rätt bra att ha haft på sig en skjut-väst :D

Dessutom så ska jag bli polis :)

Polisen Peter haha :) :

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3336049/images/2012/pic_189736746.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0